Kadehler havaya..

Standard

Haftasonu İstanbul’da Kanyon Şarap Tadım Günleri var.. Ben gidemiyorum :( Malum Ankara’dayım… Ama yerime canım kardeşimi gönderiyorum. Önce http://www.kanyonsaraptadimgunleri.com/index.html adresinden etkinlik takvimini inceledim ve kardeşimden, iyi bir şarap uzmanı olduğunu düşündüğüm Jean Luc Colin’in Yemek ve Şarap uyumunun sırları temalı sohbetine katılmasını rica ettim. Tabi hemen kabul etti :)

Sizde gitmek isterseniz etkinlik takvimi ve kayıt olmak için linki veriyorum..  http://www.kanyonsaraptadimgunleri.com/index.html

Arkadaşlar Kanyon Şarap Tadım Günleri ekibinden aldığım mail;

Değişikliklerden haberdar edeceğim sizleri…

 

Oluşan toplumsal duyarlılık nedeniyle 21-22-23 Ekim 2011 
tarihlerinde düzenlenecek III. Kanyon Şarap Tadım Günleri 
ertelenmiştir.

Güncel-15.11.2011- Veee Şarap tadım günleri 16-17-18 Aralık 
tarihlerine alınmıştır!! Şarap severlere duyurulur!!!
 

Bir Cevap Yazın

