Tuzlu kuru pasta / kurabiye

Standard

Defterimde başlık aynen bu şekilde yazıyordu.. Bilemedim ona ne isim vereceğimi. Ne zamandır yapmıyordum. tarifi nereden aldığımı bile hatırlayamadım.. Evde maya olmadığından bende dışarı çıkmak niyetinde olmadığımdan mayasız tuzlu birşeyler yapmak için defterimi karıştırdım biraz. Ve sonuç, çok lezzetliler!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Malzemeler

  • 250gr margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı sirke
  • 3 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4-5 su bardağı un.
  • üzeri için yumurta sarısı ve susam

Yapılışı

Tüm malzemeleri karıştırıp şekil verdiğimiz kurabiyelerin üzerine yumurta sarısı ve susamıda sürüp önceden ısıtılmış 175 derecelik fırınımzda 25 dakika pişiriyoruz. (SELOŞ buda senin için)

Afiyet olsun:)

4 responses »

  1. oyy tatlım benim çok teşekkür ederim :))) seviyorum seni yaa ne kadar da düşüncelisinnn süpersin :)))

Bir Cevap Yazın

