Fırında Sebze Cümbüşü

Standard

Cümbüş, sesiyle sizi derin düşüncelere götüren büyülü bir alet olduğunu düşündüğüm cümbüş.. Kanımda romanlık olduğunuda düşünüyorum onu dinlerken..

Dünde salata yaparken son ses dinliyordum, arada birilerinin konuştuğunu duydum, dolabın kapağını açtım ve bana bakan sebzeleri  çıkarıp soymaya başladım, doğradım, sosladım ve fırına attım. Harika oldu. Daha önce denemediğim fakat hep aklımda olan bir cümbüş.. Sebze cümbüşü.. Fırından çıkardığımda sesleri çalan Cümbüş sesini bastırmıştı.. Denemelisiniz, tabi sebze seviyorsanız..

 

 

 

 

 

 

Malzemeler (1 tabak sebze için)

  • 1 adet havuç
  • 2 adet kabak
  • 1 adet domates
  • 5 çiçek karnabahar
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağ
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı susam
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • 1 tatlı kaşığı pulbiber
  • 1 dal dereotu

Sebzeleri istediğimiz şekilde ve kalınlıkta kesip bir kaba alıyoruz diğer tüm malzemeyi ekliyoruz ve fırın poşetine koyuyoruz. Yaklaşık 30-40 dakika 190-200 derecede pişiriyoruz. Sıcak servis yapmanızı öneririm. Afiyet olsun..

Resimleri aceleyle çektim biraz baştan sağma gözüküyorlar, kusura bakmayııınn…

4 responses »

  1. Bu aralar kalori hesabı yaptığım için bu tür basit ve zararsız tarifler arıyordum, çok kolay ve lezzetli görünüyor mutlu deneyeceğim.Paylaştığın için teşekkürler…

  2. BENN BUNU BİLİYORUMM ÇOK GÜZEL VE ÇOK HAFİF BİR YEMEK OLUYOO BUNU YAPIYORUM YANİ :)) AMA KARNIBAHAR İLE BİR YAPMADIM HİÇÇÇ BUNU DA DENERİM :))

  3. hepsi birbirinden coook güzel…! hepsini denedim, gelen misafirlerimede ikram ettiim ve coook beyendiler! cook tessekür ederim simgecimm <3 seni cook seviyorum….baska tarifleri bekliyoruz!!!!! öptümmm<3<3

Bir Cevap Yazın

