ne okumalı..

Standard

Uzun bir bayram tatilinden sonra nihayet evimdeyim. İlaçlarımı, ballı-limonlu sıcak suyumu ve yeni aldığım Ayşe Kulin kitaplarımı alıp sırtımı kalorifer peteğine dayadım. Düşünüyorum hangisinden başlasam diye..

Adana tatilinde biraz üşüttüm ve Ankara’ya hasta döndüm. Orada yediğim yemeklerden, aldığım tariflerden o kadar çok denemek istediğim var ki ama kendimi kaldırıp mutfağa girecek halim yok. Bir an önce iyileşip önce o tarifleri denemeli.. Sonrasında da Kasım ayı bitmeden yer elması,  kereviz gibi sebzelerden faydalanmalı..

Ayşe Kulin’in Sevdalinka’sı var elimde birde Gece Sesleri.. İkisine de başlıyacağım sanırım.. çok kararsız kaldım.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sevdalinka Boşnakça’da SevdaTürküsü demekmiş. Arka kapak yazısının sonunda da “Dünya tarihinin en acımasız soykırımlarından Bosna’da, bir kadın gazetecinin hayatla hesaplaşması” diyor..

Gece Sesleri ise bir Ana-Kız romanı olarak değerlendirilmiş.. Egeli bir ailenin yaşadığı şaşırtıcı olaylardan bahsediyor..muş..

İşte size iki alternatif, roman severseniz, Ayşe Kulin’in bu iki romanını okuyabilirsiniz. Bende hemen şimdi başlıyorum..

Eee Afiyet olsun:)

 

Bir Cevap Yazın

