Turuncu Ay, Turuncu Alışveriş Listesi..

Standard

Aralık.. En sevdiğim aylardan. Sonunda güzel bir yılbaşı sofrası olması nedeniyle sanırım. Küçük turuncu bir kızken, annem hep turuncu yılbaşı sofraları hazırlardı. Balkabağı, havuç, portakal.. Turuncuya olan aşkım o günlerden kalma..

İşte Aralık ayı bu sebze ve meyvelerin ayı..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aralık ayının alışveriş listesini sunuyorum sizlere. Mutlaka almamız, pişirmemiz, yememiz gerekenler;

Ben hemen kestane, kivi, karnabahar, pazı ve ayvalı tarifleri, ay içerisinde yapacaklarım listesine ekledim.. Özellikle bir dergide kestaneli bir tatlı görmüştüm ki, şu an yazıyı yazmayı bitirip o tatlı tarifini bulmak için can atıyorum..

  • Balkabağı
  • Lahana
  • Pırasa
  • Karnabahar
  • Ispanak
  • Kereviz
  • Havuç
  • Yer elması
  • Brüksel lahanası
  • Pazı
  • Kara lahana
  • Mandalina
  • Portakal
  • Kestane
  • Greyfurt
  • Ayva
  • Kivi
  • Muz
  • Levrek

Bol yemekli günler dilerim. Yılın son ayında yaşadığınız herşeyin tadı damağınızda kalsın:)

Bir Cevap Yazın

