Lale Formatında Atıştırmalık..

Standard

3 vakte kadar güzel bir davet sofrası hazırlayacaksınız :) Evet, yılbaşına 3 hafta kala evinizde bir davet veriyorsanız eğer şimdiden düşünceler sarmıştır aklınızı.. Ne yapsam, dur şunları bir kenara not edeyim, hımm bu sunum şeklide süper olur gibi.. Ve bence, aşağıda bahsedeceğim bu sunum şekli gerçekten süper olur…

 

 

 

 

 

 

 

 

Haklı olarak o turuncu günü (aslında kırmızıdır yılbaşının rengi ama ben turuncu olarak kabul ettim bir kere) nasıl daha güzel, daha parlak, daha neşeli hale getirmeyi düşünmenin heyecanı farklı olacak. Bizim yılbaşı davetimizi Anneciğim verecek.. Ama sofraya, mutfağa ait herşey benden tabiki.. O güne dair güzel anılar bırakabilirsem sofrada ne mutlu bana diyerek, aldım kağıt kalemi yapacağım her şeyi şimdiden yazdım. Tabi hala eksikler var, mesela ana yemek.. Hindi konusunda çok önyargılıyım.. Tavuk doldursak mı.. Bilemedim… Sanırım mezelerin arasına tavuklu reçeteler ekleyip, ana yemekte kırmızı et kullanacağım..

Yapacağım ve masada şık duracağına inandığım yiyeceklerden bir taneside lale formatında olan bu harika atıştırmalık..Aslında buna atıştırmalık mı denmeli ne denmeli bilemedim. Bilirsiniz ki peynir harika bir mezedir. Buna lale formatında mezelik diyebilirim:)  Size de fikir olsun diye önceden 1 adet hazırladım ve resimlerini çektim. Çok kolay ve sizce de çok şık görünmüyor mu??

İsterseniz yukarıdaki resimdeki gibi daha kolayından, şık bir kanepe kürdanı alırsınız ve daire şeklinde kestiğiniz malzemelerin üzerine saplayıverirsiniz..

Malzemeler;  havuç, salatalık, peynir, maydanoz ve kürdan:) Afiyet olsun..

Bir cevap »

Yorum bırakın