Acılı Kalp… :)

Standard

Yeni yıl sofrasına ufak bir atıştırmalık daha.. Sofralarda değişik sunumlar olunca daha iştah açıcı oluyor yemekler sanki… Yılbaşında yapmayı düşündüğüm bir mezede acılı, aslında kayınvalidem’den talep edeceğim. Bende şekillendireceğim..

 

 

 

 

 

 

 

 

Ondan isteyeceğim çünkü onun yaptığı acılının bir gizemi var,  bana söyleyemediği :) Bir türlü tutturamıyorum aynı tadı.. Hatta yaklaşamıyorum bile… Aslına bakarsanız gayet kolay salça, ceviz, baharatlar. Kimyon, karabiber, kırmızı biber gibi… Sarımsak var birde..  Bu kadar kolay ve iştah açıcı tarifi yeni yıl sofrasına, güzel bir sunumla taşımalıyım diye düşündüm.. Kurabiye kalıplarıyla tost ekmeklerine şekil verilir. Üzerlerine acılıdan sürülür.. Bu şekliyle acılı kalp adını verdim ben ona, çokta yakıştı…

Birde salataları yada meze tabaklarınızı süslemek için kıvrım salatalık turşusu var. Salatalık turşusu şişe geçirilir, çevire çevire kesilir ve salatalar, mezeler süslenir.. Afiyet olsun..

Bir Cevap Yazın

