Kurt Seyt & Shura, Yeniden..

Standard

“Hiç kimse Rusya’ya hasret yaşamanın ne demek olduğunu anlayamaz…Benim gibi hasret çekenlerden başka…”

Seyit Eminof
1924

Nermin Bezmen’in Kurt Seyt & Shura adlı romanından alıntıdır.

Kesinlikle okunması gereken dönemsel tarih romanıdır, aşk romanıdır.. Bugün birden elimde buldum onu. Uzun zaman önce okumuştum. Emanet bırakmıştım bir sevdiğime ve geri almışım. Hiç hatırlamıyorum.

Kitapların olduğu küçük rafların birinde görünce sevindim. Yeniden dedim.. Sayfalarını inceledim bir süre..

Kaybolmuşum, farketmeden başlamışım ortalarından..

Sonra kendime gelip ilk sayfayı açtım..

Yeniden dedim…

Okumadıysanız, bir önerim olacak; mutlaka okuyun!

Bu arada yanında duran truff lerde (bitteri mideye inmiş olan) Elit Truffle. Oldukça lezzetli.. Çikolata seviyorsanız onları da denemelisiniz. Paketine vurulan Eşim, ki kendisi genelde çikolata almaz, kapmış getirmiş.. Benim tercihim bitter.. Resimden de anlaşılacağı üzere:))

Bir Cevap Yazın

