belki demlik demlik çay içeriz:))

Standard

Belki demlik demlik çay içeriz dimi? dimi baba:)))  2-3 gündür pek mutfağa giresim yoktu. Kapısına kadar gidip geri dönüyorumdum. Resmen birşeyler yapmak için kendimi zorluyordum. Yeme günlerinden sonra biraz yememe günlerine geçiş yaptım. Bununda etkisi büyük tabi. Ama beni asıl bugünlerde çayla ilgili heyecanlandıran başka bir şey var. Zeynep’in yarışması. Zeynep’in çay etkinliği..

Zeynep’in Evi ile tanıştığımda fotoğraflarına hayran kalmıştım. Sonra yazılarına…Sonra 15 Aralık günü bir baktım bir etkinlik var diyor Zeynep.  Çok eğlenceli.. Çay demleyeceksiniz. Resmini çekeceksiniz.. Sonra size mutluluk verecek. Hemen kardeşime anlattım. Benim resim çekme sürecim eğlenceli oldu, canım kardeşim sağolsun.. Fotoğrafı gönderdim. Ve Zeynep Resimleri Facebookta bu adrese galeri olarak ekledi. Gördüğümde sanki çoook büyük bir iş yapmışım gibi mutlu oldum.. İnsan bazen ufacık şeylerden mutlu olmalı. Hele ki mutsuz zamanların içerisinden çıkıyorsa o ufacık şeyler..

Çaylar hazır, girip bakabilirsiniz. Zeynep’e sonsuz teşekkürler, etkinlik için, mutluluk için ve samimiyeti için..

Tüm arkadaşlara başarılar. Fotoğrafların hepsi çok güzel. Herkesin çok eğlendiğine eminim bu süreçte. Birde hediye var tabi, bu etkinlik mutluluğu hediyeyi unutturmasın. Oda çok güzel:)

Sevgiyle kalın, mutlu kalın…

2 responses »

  1. Nekadar güzel yazmışsın çok utandım okurken:) asıl ben teşekkür ederim bu güzel fotoğrafla katıldığın için!
    ve son olarak tabii tebrik ederim:)

Bir Cevap Yazın

