Mevsiminde Yiyelim..

Standard

Yılbaşından beri İstanbul’daydım. Sonunda evime geldim.. Buz gibi ve karlı Ankara’ya.. En çokta mutfağımı özlemişim. Hemen girdim birşeyler yapmak için ama buzdolabı bomboş doğal olarak..  Ocak ayını bitirmek üzereyken markete gidip alışveriş yapmalı ve en güzelinden brüksel lahanası almayı planlıyorum.. Kaç gündür aklımda brüksel lahanası.. Mevsimi geçmeden almalı..

Gerçi artık herşeyi, her mevsim tezgahlarda bulabiliyoruz malesef.. Ama bulduk diye almayalım.. İlkbahar meyvesini, yaz sebzesini şimdiden yemeyelim hormonlu hormonlu:)

Gerçi brüksel lahanası şubat ayında da bulunuyor ama artık geçmek üzere oluyor.. Şubatta başka neler mi var;

Pırasa, brokoli, karnabahar, pazı, ıspanak, pancar (ki en sevdiklerimden), havuç, turp, roka,lahana, ayva(bunuda çok severim), çağla…

Ben alışveriş listemin içerisine mutlaka ekleyeceğim bunları.. Özellikle pancarı çok kullanmak istiyorum, çünkü daha önce pek kullanmadığımı farkettim. Ve ayvadan harika bir tarifim olacak.. Beni takip edin :)

Sevgiyle ve sağlıkla kalın..

 

Bir Cevap Yazın

