Pancar Salatası

Standard

Yemekte tavuk olunca, balık olunca, kırmızı et olunca yapılır pancar salatası.. Yani herşeyle gider. Her sofraya yakışır. Bir o kadar da faydalıdır. Vücut direncini arttırır, bağışıklık sistemini güçlendirir.. Mevsimide gelmişken bol bol yemekte fayda var. Martın sonlarına kadar evimizden eksik etmeyelim.

 

 

 

 

 

 

 

 

Malzemeler

  • 3 adet pancar
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 yemek kaşığı sirke (ben üzüm sirkesi kullandım)
  • 1 yemek kaşığı limon suyu
  • tuz

 

 

 

 

 

 

 

 

Pancarları mümkünse fırçalayarak yıkıyoruz ve kaynayan suya atıp, orta ateşte 30 dakika haşlıyoruz. Haşlandıklarında soğuk su içerisine koyuyoruz ve soğuduklarında kabuklarını soyuyoruz. Dilimleyip tabağa diziyoruz. Sosunu hazırlayıp üzerine gezdiriyoruz. Dilerseniz sosun içerisine sarımsak rendeleyebilirisiniz. Afiyet olsun.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s