Semt pazarlarında mart ayı..

Standard

Neredeyse 2 haftadır internet alemine ara vermiştim. Geri geldim. Ameliyatımı oldum, biraz ayaklandım ama hala yataktayım uzun saatler.. Bu sırada kitap okuyorum, televizyon izliyorum ve gelen gidenle ufak sohbetler… Günler böyle geçiyor. Mutfaktan uzağım ama yemek yemekten hiiiç uzak değilim:) Gerçi yatarken yemek biraz fazla zor. Ama kayınvalidemin güzel yemeklerini yerken hiç farketmiyorum nerede yediğimi.

Yattığım yerden izliyorum haberleri ve üzülüyorum.. Semt pazarlarının kaldırılacağını duyuruyor haberler son günlerde… Semt pazarları bence toplumumuzun ayrı bir kültürü. Bu kültürü bozmamak lazım. Her ne kadar sık gidemesem de, gittiğimde seve seve gezerim.

Gelelim mart ayının pazar alışverişine.. Bu ay neler yiyelim, nelerden uzak duralım.. Gelecek ay tezgahlarda neler olacak??

Öncelikle karnabahar, pırasa ve ıspanağın zamanı geçmek üzere. Bol bol tüketelim mart ayı boyunca. Seneye kadar çok özleyeceğim. Aslında biraz pırasa ve ıspanak stoğu yapacağım derin dondurucuda. karnabaharda koyulurmu acaba buzluğa?? Biraz araştırmak, denemek lazım..

Patlıcan var çoğu yemek programlarında, televizyonda.. domates var.. Aman daha gelmedi mevsimi diyerek uzak duralım:)

Birde pancar yiyelim, antioksidan özelliği ile sağlık katsın vücudumuza. Sonra ay sonuna doğru taze bakla gelecek tezgahlara. Zeytinyağlısını yaparım, oohhh mis mis..  Brokoli var birde… Ayy kış aylarını çok özleyeceğim gerçekten.. Fotoğrafsız bir yazı oldu. Yattığım yerden yazıyorum. Affedin..

4 responses »

  1. Çok geçmiş olsun. Karnabaharı ben geçin yıl haşlayın süzgeçte 3 saat kadar bekletip sonra difrize kaldırmıştım yazında kızartıp sarmısaklı yoğurtla harika olmuştu:) deneyen biri olarak yazayım istedin:))
    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

