Nisanda neler yemeli..

Standard

Mart bitmek üzereyken son kez karnabahar, brokoli ve kereviz almayı düşünüyordum ama sanırım kaçırdım.. Uzun bir İstanbul tatilinden sonra (ne tatil ama) sonunda eve geldim. 1 aydır eve dönmenin ve mutfağıma girmenin hayalini kuruyordum:) Gelelim nisana.. Nisanda en çok yemeyi düşlediğim sebze kuşkonmaz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kuşkonmazı Almanya’da okurken çorbası sayesinde keşfetmiştim. Türkiye’de bulunmuyordu o zamanlar. Şimdide çok bulunduğu söylenemez tabi. Şimdi bazı büyük marketlerde bulabiliyoruz ve bir kuşkonmaz sitesi var, Nomad Tarım. İşte buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ben bu sene fazla fazla kuşkonmazlı tarifler deneyeceğim çünkü çok severim.

Ve çok fazla bezelye alıp stok yapacağım:) Havuç zamanıda gelmiş bulunmakta tabi. Birde sarımsak var, ki kendisini çok severim. Barbunyada başlayacak sanırım ama bunu tam olarak bilemedim.. Belki mayıs olabilir… En iyisi pazara gidip tezgahları kolaçan etmek :)) Zamanında yiyelim, sağlıklı yiyelim:)

2 responses »

  1. sarmaşık’a benzettim ama sarmaşık daha ince oluyor. Merak ettim bulursam deneyeceğim. Bende zamanında sebze tüketmeye çalışırım şu aralar enginar revaçta bizde :) sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

