Çilekli Smoothie :)

Standard

Bir heves aldığım çilekler tatsız çıkınca onları önce milkshake için kullanırım diyordum. Aynı anda Tümay’ın tarifine rastlayınca smoothie oldular:) Tümay’dan farklı olarak muz kullanmadım ve sütü biraz daha fazla koydum. İşte Tümay’ın tarifi. Aşağıda da az değişmiş hali ile benim yaptığım :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Malzemeler

  • 250 gr çilek
  • 150 ml süt
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 top vanilyalı dondurma
  • Buz parçaları

Süt ve yoğurdu blenderda karıştırıyoruz. Temizlenmiş çilekleri ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz. Son olarak vanilyalı dondurmayı ekliyoruz . (Ben bu aşamada dolapta biraz dinlendirdim, 10 dakika kadar) Buz parçalarını ekleyip servis yapıyoruz.  Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

