Hindi Boyun ve Spagetti Salata

Standard

Temmuz ayına kadar vegan beslenip, yoğurdun, sütün özlemini çekermiyim diye deneme yapıyorum:)  Yumurtayı zaten sevmem. Yoğurdu ve sütü her gün tüketirdim ama özlemedim..

Tabi bu sırada evde ette pişiyor, yoğurtta yeniyor. Eşim tarafından:)

Hindi boyun sadece keyiflikmiş.. Ben hiç denemedim. Et kemirmeyi seviyorsanız deneyin. Doyurucu değil yani:) Yanındaki salatalıklar ise benim favorim oldu. spagetti salatalık, buz gibi olunca hele çok lezzetli oluyor..

 

 

 

 

 

 

 

 

Hindi boyunlarını yıkıyoruz ve çok süzdürmeden tuzluyoruz. Tavaya koyup önce yüksek ateşte yağsız olarak her yerini kızartıyoruz. Sonra 1 çay bardağı su ekliyoruz ve kapağını kapatıp, ocağı kısıyoruz. Suyunu çektiğinde pişmiş oluyor. Bu tarif 3 adet içindir.  Daha fazla yapılacaksa su miktarı arttırılmalıdır.

 

 

 

 

 

 

 

 

Spagetti salataya gelince, soyacakla kabularını soyuyoruz ve yine soyacakla ince ince dilimliyoruz. Taze nane yapraklarını kesip üzerine ekliyoruz. Tuz ve limon suyunu da ekliyoruz ve servis yapıyoruz. Afiyet olsun.

2 responses »

Bir Cevap Yazın

