Desperate Housewives Yemek Kitabı ve Ev Yapımı Tavuk Suyu

Standard

Çok severek izlediğim dizi biter bitmez öğrendim yemek kitabı çıkarıldığını. Çok fazla gecikmişim ama sonunda aldım ve hergün inceliyorum. Henüz yemeklerini deneme fırsatım olmadı. Sadece Bree’nin tavuk suyu tarifini denedim. Çoğu yemeğinize tat verecek bu tavuk suyu tarifini siz de denemelisiniz. Kitaptan başka tariflerde gelecek tabi, İnceleme aşamasını bitirebilirsem :) Öncelikli olarak Livornese tarzı levrek ve vejetaryen chiliyi denemek istiyorum.. Sizlerle de paylayaşacağım tabiki.. Afiyet olsun..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Malzemeler

  • 1 ,5 kiloluk tavuk sırtı, boynu, kanadı (istediğiniz herhangi bir kombinasyon)
  • 250 gr tavuk sakatatı
  • 2 orta boy havuç
  • 1 orta boy soğan
  • 1 kereviz sapı

“Desperate Housewives Cook Book” adlı kitaptan alıntıdır.

Tavuğu iyice yıkıyoruz ve sebzelerle birlikte derin bir tencereye alıyoruz. Üzerini geçecek kadar su ekliyip, kaynayana kadar yüksek ateşte pişiriyoruz. Kaynadığında kısık ateşe alıyoruz. Suyun üzerinde biriken köpükleri alıyoruz. Bu şekilde arada köpükleri alarak 4 saat pişiriyoruz. Su tavukların altına inerse üzerine geçecek kadar su ekliyoruz.  Süzgeçten geçirerek buzluğa koyacağımız kaplara aktarıyoruz ve soğutup buzluğa koyuyoruz. Tavuk suyu buzdolabında 4 gün , derin dondurucuda ise 3 aya kadar saklanabiliyor. Afiyet olsun..

 

2 responses »

Bir Cevap Yazın

