Yemekevi.tv’nin Girişimci Annesi Mutfağımdaydı:)

Standard

Geçtiğimiz hafta içi beni fena heyecanlandıran bir mesaj aldım. Uzun süredir takip ettiğim Yemekevi.tv’nin sahibi  Fatoş benimle röportaj yapmak istediğini yazmıştı. Bendeki telaşı ve mutluluğu görmenizi isterdim. Fatoş gelip fotoğraf çekmeye başlayana kadar da geçmedi o telaş:)

Fatoş  Yemekevi.tv sitesinin sahibi ve girişimci annesi (kendi tabiri ile ve ben bayıldım bu tabire)  :) Bence blog ve yemek dünyasının içerisinde olan herkes bilir siteyi.. Dünya tatlısı ve çok samimi. Harika fotoğraflar çekiyor. Gerçekten çok uğraşıyor. Sohbeti çok güzel. Sorularına bayıldım. İlk röportajım olduğu için sanırım fazla heyecanlıydım ama Fatoş sayesinde sakinleştim. Uzun uzun konuştuk, ortak konularımız vardı, sevindim. Bana çok güzel hediyeler getirmişti. Severek okuyacağım iki kitap ve koca bir torba fındık:) Evet o meşhur bahçenin fındıkları:) Yüzümde hala gülümseme var inanın. Gerçekten Fatoş’la tanıştığıma çok memnun oldum.

Neler hazırladığıma gelince, aslında hem kendi damak tadıma uygun hemde farklı bir şeyler yapmak istiyordum. Mesela et yemediğim için içerisinde et bulunan bir şey yapmak istemedim. Ee farklıda olsun istedim haliyle.. Kısacası mutfaktaki Simge’yi  yansıtmak istedim. Ve uzun uzun araştırdım. Tarif defterlerimi karıştırdım. Düşündüm taşındım sonunda Fatoş’unda çok beğendiği güzel bir sofra kurmayı başardım:) İşte soframdakiler;

Cevizli Kuru domates salatası

Domates soslu bulgur köftesi

Yoğurtlu mor lahana salatası

Ispanaklı örgü börek

Milföy çubukları

Tiramisu

Selanik gevreği

Ve harika röportaj, tariflerle birlikte yemekevi.tv adresinde. Buraya tıklayarak ulaşabilrsiniz. orada daha çok fotoğraf var :)   Fotoğraflar Fatoş’tan tabiî ki. Ayrıca tarifleri buraya da ekleyeceğim.  Fatoş’a tekrardan çok teşekkür ediyorum, sizlere de iyi seyirler ve afiyet olsun:)

Bir Cevap Yazın

